Wednesday, March 14, 2018

Berangin


Assalamualaikum

Hai people. Hai..! 

* anak dah masuk tidur....dgn sendirinya *
Otak tgh ligat ni nak blogging..so lets !



Untuk second pregnancy ni..macam tak percaya je yang dah berbotol botol minyak cap kapak aku guna. Almost 8-9 botol si suami beli..tak termasuk yg aku beli sendiri. Laku keras diknon..!
Idk. Addicted dia semacam. Maybe sebab dia punya bau and tahap berangin tu buat aku rasa calming and soothing je. Awal pregnancy tu memang sedia maklum la alah dengan bau org masak, bau suami sendiri..even bau anak sendiri pun aku tak tahan. So penyelamat dia memang cap kapak lah. But then jadi ketagih bila tak ada minyak cap kapak sehari.

Tak tipu k..!

Bila semua dah okay..alahan pun makin kurang..back to normal, aku try stop guna cap kapak tapi sedih je bila malam susah gila nak tidur. Boleh kata tiap malam and sampai sekarang pun cap kapak tu kena ada kat sebelah and aku akan pakai sebelum tidur. Tahap ketagih tu ibarat tengok anak sendiri tercari cari puting di tengah malam sebab nak lena tidur or you can imagine yang anak kau kelaparan/haus nak susu. Haaa camtu lah..! Addicted dengan essential yg berangin.

Tak tahu la. Maybe pregnancy kali ni selera makan tak sehebat pregnant-kan anak pertama...dia hebat tang essential pulak. Cap kapak and aku berpisah tiada. Kalau takda..sakit dia macam putus cinta.
Pernah kakak and Mak aku tegur...

"Kau minum ke apa cap kapak tu?.." HAHAHA !!

So bila tiap kali suami beli & hadiahkan isteri dia ni cap kapak bahagia dia kemain ok and sesuai sangat lah dengan aku yg sememangnya kepala angin tak sudah sejak azali. HAHAHA !!

My latest cekapak. Mohon bertahan sampai deliver pls :') 

Okay done!
Take care ya..
Thank u yg sudi baca post ni even takda mende sangat..just sharing.
Sekian..


Assalamualaikum.. (tak jawab dosa)

No comments:

Post a Comment